لیونل مسی به دلیل مسافرت به چین با پاسپورت اشتباه، توسط ماموران مرزبانی چین متوقف شد و دو ساعت طول کشید تا اجازه ورود به این کشور را دریافت کند.
کد خبر: ۱۴۱۱۷۵۰

به گزارش جام جم آنلاین، مسی در آستانه بازی پنج‌شنبه آرژانتین با استرالیا، همراه با بادی‌گارد و چند نفر از دوستانش از جمله آنخل دی‌ماریا به پکن سفر کرد. اما موقع ورود به چین با مسوولان چینی روبرو شد که به پاسپورت او ایراد گرفتند.

طبق گزارش رسانه‌های چین، مشکل وقتی درست شد که مسی به جای سفر با پاسپورت آرژانتینی خود، با پاسپورت اسپانیایی‌اش به این کشور سفر کرد. این ستاره 35 ساله تصور می‌کرده می‌تواند بدون ویزا به چین سفر کند، همانطور که بدون ویزا می‌شود به تایوان سفر کرد.

عکس | اشتباه عجیب مسی: سفر با پاسپورت اشتباهی!

مسی فکر می‌کرده تایوان بخشی از چین است و بنابراین سفر با پاسپورت اسپانیایی‌اش بدون مشکل خواهد بود. شنیده می‌شد که او از ماموران مرزبانی می‌پرسیده: «تایوان، چین نیست؟»

مسی در نهایت به ماموران می‌گوید پاسپورت آرژانتینی را همراه خود نیاورده و بنابراین دو ساعت طول کشیده تا برنده هفت توپ طلا ویزا بگیرد و بتواند فرودگاه را ترک کند.

مسی در چند روز اخیر با انتخاب اینتر میامی به عنوان مقصد بعدی‌اش بسیار خبرساز بوده است. الهلالی‌ها که یک جت اختصاصی را در فرودگاه پاریس آماده کرده بودند تا او را مستقیم به ریاض ببرد، از این تصمیم ستاره آرژانتینی خشمگین شدند و بارسلونا هم نتوانست نارضایتی خود را از اینکه مسی به این تیم نپیوسته، پنهان کند و اعلام کرد او به آمریکا رفته تا کمتر زیر فشار باشد.

 

منبع: ورزش سه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها